Kuopio Jazz & Blues ry

Syntytarina

Kirjailija Pekka Kejonen on nimittänyt Kuopiota ”Suomen New Orleansiksi”, ja jazz ja blues ovat selvästikin olleet tärkeä osa kaupungin musiikki- elämää 1930-luvulta lähtien.

Kuopio Jazz & Blues ry perustettiin vuonna 1997 tämän musiikkiperinnön säilyttämiseksi 21:lle vuosisadalle.

Yhdistys

Yhdistyksen tarkoituksena on edistää jazz- ja bluesmusiikin harrastusta ja tietoutta Kuopion seudun alueella sekä toimia alueen jazz- ja bluesmuusikoiden ja -harrastajien yhteyselimenä. Tarkoituksen toteuttamiseksi yhdistys pyrkii järjestämään konsertteja, esitelmä-, koulutus- ja keskustelutilaisuuksia.

Yhdistyksen säännöt

Yhdistyksen säännöt (PDF)

Yhteydenotto

Yhdistyksemme sähköpostiosoite on kuopiojazzblues@gmail.com

Kuopio Jazz & Blues ry hallitus 2024

Kari Kalliokoski, puheenjohtaja – kari.Kalliokoski(at)kuopionkonservatorio.fi
Seppo Rilla, varapuheenjohtaja – rillase(at)gmail.com
Aija Hyvärinen, sihteeri rahastonhoitaja – aijahyva(at)gmail.com
Teija Korhonen
Arlene Kunelius
Hilla Kyllönen
Tomi Kämäräinen
Hermanni Tahvonen
Mikko Toivanen
Jari Tolvanen

Yhdistykseen liittyminen ja jäsenmaksut

Kuopio Jazz & Blues ry:n jäsenyys on avoin kaikille. Jäsenet saavat halvempia lippuja keikoille sekä tiedotteita yhdistyksen tapahtumista suoraan sähköpostiin. Liittymällä jäseneksi tuet myös samalla yhdistyksen toimintaa taloudellisesti, mikä mahdollistaa keikkojen järjestämistä isommillekin bändeille.

Jäsenmaksu vuodelle 2024 on 20 € (30 € / vuosi kahdelle saman talouden henkilölle). Opiskelijat 10 €. Kannatusjäsenmaksu 50 € tai enemmän/ luonnollinen yksityishenkilö tai yhteisö.

Maksun voi suorittaa pankkisiirrolla: Pohjois-Savon OP,  FI70 5600 0520 3558 46 HUOM! Viestikenttään nimi (+perheenjäsen) ja osoite.